HACK MOD BLUESTACKS Bingo Pop™ - Live Bingo Games ORIGINAL 124

HACK MOD BLUESTACKS Bingo Pop™ - Live Bingo Games ORIGINAL 124

 

 

⇓⇓⇓⇓⇓⇓

https://firstgamehack.com/game-547305617.html

▲▲▲▲▲▲

 

Enheder = Apple Ipod; review = Jeg har været en stor fan af dette spil i næsten tre år nu, jeg har lavet det til niveau 189 næsten udelukkende med kun de frie kirsebær. Jeg elsker spillene, konceptet, kæledyr, klubber og ekstra konkurrencer. Indtil i går havde jeg nemt stemt fem stjerner. Men efter spillet blev det "det lignede, at vi har nyt indhold til dig! Lad os gribe det! "Thingy, som var fint med mig, det gjorde det, så genåbnet. Jeg havde dog kun 55 kirsebær og 14.000 mønter. Jeg gik for at spille Valerie's Gallery, satse 48 af mine 55 kirsebær og tilbragte 4.000 af mine mønter for at få gode power ups. Jeg fik en øjeblikkelig bingo, single daub og en anden instant bingo. Jeg var spændt! Troede, at jeg kunne komme med disse odds. Men jer fyre frankin røvede mig. Jeg startede spillet, det hedder et enkelt nummer, så lige før du kalder det andet nummer, der er dumt "ser ud som om vi har nyt indhold til dig!" Bull crap ting dukkede op og tvang mig til at genstarte, og da det gik tabte jeg alle mine kirsebær, mine mønter, gode power ups og erstattede ikke noget. Det var din historiefejl, ikke min. RET OP ROBBERY! og indtil mine genstande er udskiftet, vil du kun få en stjerne fra mig! Hvis det bliver refunderet, skifter jeg det til fem, men vi vil se, hvad du grådige spil jerks gør; Skål af Kirsebær; Synopsis = Bingo Pop er et gratis prisbelønnet klassisk bingospil blandet med store jackpots, hurtige action, power-ups og meget mere! Escape i verden af ​​Bingo Pop hvor du kan udforske huler, plante tropisk frugt eller endda flyve gennem himlen !; bruger rating = 4,4 af 5 stjerner; Info = Spil, Daub, Win & Bingo Big !; Jam City, Inc.

 

 

 

 

Allmänt | |
Upp